niedziela, 11 grudnia 2011

Druga audycja Czerwonych Gitar, rok 1966 - prowadzi Sławomir Pietrzykowski

_________________________________________________________________________________

Proszę nie narzekać na jakość!...Nagranie ma 45 lat. Nie jest studyjne.
Audycja nadana była w popularnej w tym czasie Trójce nadającej na falach UKF. Niestety odbiór nie zawsze był dobry, stacja uciekała lub zagłuszały ją inne stacje. Tak właśnie nagrała się i ta audycja - bo wszystko zależało od ...szczęścia. 


Nagrania dokonał znajomy na magnetofonie Tonetka. Miałam wtedy Melodię i na niej odsłuchiwałam audycję, potem na Grundigu i wreszcie przegrałam na kasetofon, również Grundiga. Posiadałam oba te magnetofony, ponieważ w latach siedemdziesiątych grałam w byłej Jugosławii i znajomi przywieźli mi Grundiga ze Szwajcarii. (Kasetofon to już koniec siedemdziesiątych, kupił w Italii mój eksmąż.) Ale kaseta ...polska, więc jakość nienadzwyczajna.
Obecnie wbiłam w komputer, ile to było możliwe poprawiłam głos i możecie posłuchać wywiadu z Czerwonymi Gitarami z początków kariery zaspołu. Muzyczne nagrania nie brzmią nadzwyczajnie, ale rozmowy  nieźle. Zapraszam!


W zapasie mam jeszcze jedną audycję, z tego samego chyba roku i występ Cz Gitar na Muzykoramie, w Sali Kongresowej, rok 1965. Niedługo zamieszczę. 


Foto: Marek Karewicz
__________________________________________________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz